Veelgestelde vragen
Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen van adviseurs.
Is mijn HDN aanvraag bij TAF aangekomen?
U ontvangt meteen een bevestiging met daarin het aanvraagnummer. Heeft u na een half uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Dan is de aanvraag niet verstuurd of is er een storing. Neem dan contact op met HDN.
Hoe kan ik grote bestanden versturen per e-mail?
- Met de app 'Adobe Scan' kunt een eenvoudig documenten of een legitimatiebewijs scannen. De app maakt er vervolgens één bestand van zonder dat het bestand heel groot is. Het gaat om een gratis app.
Adobe Scan Play Store
Adobe Scan App Store - U kunt bestanden ook kleiner maken door ze af te drukken als pdf. Hiervoor heeft u een pdf creator nodig. Wanneer u kiest voor het afdrukken van een bestand, kiest u niet voor een printer maar voor de optie 'create pdf' (deze benaming kan verschillen).
Hoe vraag ik een TAF verzekering aan?
Een verzekering bij TAF vraagt u digitaal aan via onze online rekentool of via HDN. U heeft een aanstelling bij ons nodig voor het aanvragen van een verzekering. Wilt u weten of in aanmerking komt voor een rechtstreekse aanstelling bij TAF? Neem dan contact met ons op via relatiemanagement@taf.nl of 040 -707 38 90.
Hoe meld ik een overlijden / arbeidsongeschiktheid of werkloosheid?
U kunt een melding doorgeven via de pagina Service & Contact.
Hoe kan ik een verzekering wijzigen?
Wilt u een wijziging doorgeven op een lopende verzekering?
Geef het door op de pagina Service & Contact.
Wilt u een wijziging doorgeven op een ingediende aanvraag?
Stuur dan een e-mail naar info@taf.nl
Wat is de status van mijn aanvraag?
Hoe kan ik een verzekering opzeggen?
U vindt het opzegformulier op de pagina Service & Contact.
Hoe verplaats ik de ingangsdatum van een verzekering?
U kunt de ingangsdatum van de verzekering met drie maanden verlengen, mits de gezondheid van de klant onveranderd is. Hiervoor stuurt u ons een verklaring van goede gezondheid, deze kunt u hier downloaden. Wij ontvangen de ingevulde verklaring graag op een van de 5 dagen voor de oorspronkelijke ingangsdatum.
Voorbeeld
Als de gezondheidsverklaring op 1-6-2017 is ondertekend, dan is de uiterlijke ingangsdatum op basis van de gezondheidsverklaring 1-9-2017. Met een verklaring van goede gezondheid kan de ingangsdatum worden verplaatst naar 1-12-2017. Wij ontvangen de ingevulde verklaring graag in de vijf dagen voor 1-9-2017 (dus tussen 27 augustus en 31 augustus) ondertekend retour
Hoe kom ik aan een inlogcode?
Alleen financieel adviseurs met een rechtstreekse aanstelling bij TAF beschikken over een inlogcode. We voeren een selectief distributiebeleid. Wilt u weten of u in aanmerking komt voor een rechtstreekse aanstelling bij TAF? Neem dan contact met ons op via relatiemanagement@taf.nl.
Waar vind ik mijn portefeuilleoverzicht en lopende polissen?
U vindt uw portefeuilleoverzicht en lopende polissen nadat u bent ingelogd op onze website www.taf.nl. Uw gebruikersnaam is uw tussenpersoonsnummer dat u bij TAF heeft. Het wachtwoord heeft u zelf gekozen.
Wat is het verschil tussen de Personal en Special Overlijdensrisicoverzekering?
U kunt kiezen tussen de Personal en de Special Overlijdensrisicoverzekering. Het grootste verschil tussen deze twee verzekeringen is de duur van de premiebetaling bij een (annuïtair/lineair) dalend verzekerd kapitaal.
TAF Personal ORV
De klant betaalt tot de einddatum van de verzekering premie (de premiebetalingsduur is gelijk aan de looptijd). De premie per maand is lager dan bij de Special ORV.
TAF Special ORV
De klant stopt maximaal 5 jaar voor de einddatum met het betalen van premie (de premiebetalingsduur is korter dan de looptijd). Als we alle premies bij elkaar optellen, betaalt de klant over de hele looptijd minder premie dan bij de TAF Personal ORV.
Wat zijn de verschillen tussen de verzekeraars achter de ORV?
U kunt de productkenmerken per verzekeraar bekijken op de productpagina van de TAF Overlijdensrisicoverzekering.
Hoe kan ik een overlijden melden?
Een overlijden van uw klant geeft u door via deze pagina.
Hoe wijzig ik verzekeringnemer / verzekerde op de verzekering?
U kunt een wijziging doorgeven op het formulier Service & Contact.
Hoe wijzig ik een pandhouder?
U kunt de nieuwe pandhouder per e-mail aan ons doorgeven op info@taf.nl. Vermeld hierbij het polisnummer(s). Ook ontvangen wij graag een nieuwe pandakte als bewijs van het pandhouderschap. U kunt de nieuwe pandhouder (bank) vragen om dit aan ons toe te sturen.
Is de verzekering nog verpand aan een andere pandhouder? Dan ontvangen wij graag eerst een vrijgave van verpanding van de oude pandhouder. Na ontvangst van deze vrijgave én de pandakte van de nieuwe pandhouder, zetten wij de gegevens over.
Wanneer komt een klant in aanmerking voor het niet-rokers tarief?
Als een klant bij aanvang van de verzekering langer dan 24 maanden niet gerookt heeft is het niet-rokers tarief van toepassing.
Kan een polis gedurende de looptijd van de verzekering nog worden aangepast naar het niet-rokers tarief als de klant is gestopt met roken?
Ja dat kan. Als een klant 24 maanden aaneengesloten niet gerookt heeft, kan de klant dit aangeven door het invullen van een schriftelijke Niet-rokersverklaring (voorzien van handtekening) bij TAF. De premie wordt aangepast naar het niet–rokers tarief.
Wat kan mijn klant besparen op de ORV?
Wilt u weten wat u klanten kunnen besparen op hun ORV? Wij ondersteunen u daar graag bij met een stappenplan.
Is het mogelijk voor iemand die in het buitenland woont om een TAF overlijdensrisicoverzekering aan te vragen?
Om de verzekering bij TAF aan te vragen is het van belang dat de klant in Nederland woonachtig is of voornemens zijn om binnen 3 maanden naar Nederland te verhuizen.
Waarom wordt het doel en het inkomen opgevraagd bij een aanvraag voor een verzekering?
Als het verzekerd kapitaal boven een bepaalde grens komt, wil de verzekeraar graag meer informatie. Er wordt gekeken of het bovenmatig is. Met andere woorden is het aangevraagde kapitaal passend bij de financiële situatie van de klant? Daarom wordt het doel en inkomen opgevraagd. Dus met welk doel wordt de verzekering afgesloten? En wat is het inkomen over de afgelopen twee jaar? Na ontvangst van deze informatie gaat de verzekeraar beoordelen of het aangevraagde kapitaal geaccepteerd kan worden.
Wat gebeurt er als na overlijden blijkt dat de verzekerde heeft verzwegen dat hij of zij rookte?
TAF heeft bij deze vorm van verzwijging het recht om de uitkering te matigen naar 60% van het verzekerd kapitaal.
Optionele dekking premievrijstelling bij AO: wanneer komt de klant hiervoor in aanmerking?
Vanaf 45% tot 80% AO is er sprake van gedeeltelijke premievrijstelling (50%), vanaf 80%-100% AO is er sprake van volledige premievrijstelling.
Optionele dekking premievrijstelling bij AO: hoe wordt de mate van AO bepaald?
De mate van AO wordt door het UWV bepaald, er is hier sprake van gangbare arbeid. Voor zelfstandigen wordt de mate van AO bepaald door een medisch adviseur en/of arbeidsdeskundige.
Optionele dekking premievrijstelling bij AO: Is hierop een wachttijd van toepassing?
Er is sprake van een eigenrisicotermijn van 365 dagen.
Is er de mogelijkheid om een weduwe (partner) verklaring aan te laten tekenen op de polis?
Dit is mogelijk, maar dit is niet aan te geven in het systeem. U kunt uw verzoek mailen naar info@taf.nl. TAF maakt de polis op zoals gewenst.
Is het ook bij een annuitair dalend of lineair dalend kapitaalverloop mogelijk om te kiezen voor verschillende verzekerde kapitalen als er 2 verzekerden op 1 polis staan?
Het is voor ieder kapitaalverloop mogelijk om te kiezen voor verschillende verzekerde kapitalen met een bandbreedte van maximaal 2 keer het verzekerde kapitaal.
Is er dekking bij zelfmoord en hoe zit dat bij vrijwillige euthanasie?
Er is dekking bij zelfmoord na 2 jaar. Voor euthanasie is er vanaf de ingangsdatum van de verzekering dekking mits er is voldaan aan de wettelijke richtlijnen.
Voor welke verzekering kan ik het beste kiezen als mijn klant beroepsmilitair is?
Bij de TAF Overlijdensrisicoverzekering met Credit Life en Quantum Leben is het militairenconvenant van toepassing. Er is dan ook dekking als de verzekerde komt te overlijden tijdens een oorlogshandeling.
Bij iptiQ is het militairenconvenant niet van toepassing. Deze verzekering is dus minder geschikt voor beroepsmilitairen.
Bij iptiQ is het militairenconvenant niet van toepassing. Wat is hiervan de consequentie als de klant komt te overlijden?
De klant is verzekerbaar en heeft daarmee een volwaardige dekking op het moment dat de verzekerde niet op militaire uitzending is. Komt de verzekerde te overlijden tijdens een oorlogshandeling, dan is er geen dekking.
Wanneer is de ingangsdatum van de verzekering?
De ingangsdatum is altijd de 1e van de maand.
Wat houdt het schone-leibeleid in?
Vanaf 1 januari 2021 zijn ex-kankerpatiënten niet altijd meer verplicht om bij de aanvraag van een overlijdensrisicoverzekering aan te geven dat ze kanker hebben gehad. Deze regeling geldt voor nieuwe aanvragen.
Heeft uw klant kanker gehad en heeft de arts die hem of haar behandelde vastgesteld dat de kanker genezen is? Dan hoeft op de gezondheidsverklaring niet vermeld te worden dat uw klant deze kanker heeft gehad, als is voldaan aan elk van de volgende drie voorwaarden.
- Het verzekerde bedrag is lager dan de vragengrens. Op deze site onder het kopje 'Vragengrens medische keuringen' leest u wat de vragengrens inhoudt: vanatotzekerheid.nl/begrippen/medische-keuring/
- Bij de aanvraag van een overlijdensrisicoverzekering geldt dat de verzekering stopt vóórdat de leeftijd van 71 jaar bereikt. Bij de aanvraag van een uitvaartverzekering geldt dat de verzekering wordt aangevraagd vóórdat de leeftijd van 60 jaar is bereikt.
- De arts die uw klant behandelde heeft 10 jaar of langer geleden vastgesteld dat de kanker genezen is. Dat wordt ook wel 'volledige remissie' genoemd. Soms geldt er zelfs een korter termijn dan 10 jaar. U leest in dit document wanneer dit het geval is.
Bij welke ziektes en aandoeningen keert de AOV uit?
Dat is afhankelijk van de keuze die uw klant maakt.
De BasisGezekerd AOV keert uitsluitend uit bij arbeidsongeschiktheid als gevolg van een ongeval of bepaalde ernstige ziekten. Welke dit zijn vindt u in de polisvoorwaarden.
De GoedGezekerd AOV heeft een ruime dekking waarbij uw klant de keuze heeft of deze psychische klachten wel of niet meeverzekert.
Kan TAF de premie of de polisvoorwaarden gedurende de looptijd van de arbeidsongeschiktheidsverzekering wijzigen?
In uitzonderlijke situaties mogen wij de premie en/of de voorwaarden van de arbeidsongeschiktheidsverzekeringen groepsgewijs of voor alle verzekerden aanpassen. Dit heet een ‘en bloc’ wijziging. Bijvoorbeeld in het geval van een wetswijziging of voor een gezonde bedrijfsvoering in het belang van de bescherming van al onze verzekerden. Uw klant wordt hier uiterlijk vier weken van te voren over geïnformeerd. Is uw klant het niet eens met de wijziging? Dan mag uw klant de verzekering opzeggen per de wijzigingsdatum.
Wat is de opzegtermijn voor het opzeggen van de AOV?
Uw klant kan de verzekering gedurende de looptijd van de verzekering opzeggen. De TAF GoedGezekerd AOV met polisvoorwaarden QL GG 03-2020 en de TAF BasisGezekerd AOV met polisvoorwaarden IPT BG 09-2017 kan na afloop van het eerste jaar maandelijks worden opgezegd. De TAF InkomenZeker AOV met polisvoorwaarden QL IZ 05-2023 is direct maandelijks opzegbaar.
Heeft uw klant een AOV product met andere polisvoorwaarden? Dan vindt u de opzegtermijn terug in de polisvoorwaarden die op uw polis van toepassing zijn. Deze polisvoorwaarden vindt u op onze website. Heeft u hier vragen over? U kunt daarvoor natuurlijk ook contact met ons opnemen via telefoonnummer 040 – 707 38 90.
Het opzegformulier vindt u hier.
Is de premie van de AOV fiscaal aftrekbaar?
De premie voor een arbeidsongeschiktheidsverzekering is fiscaal aftrekbaar. Voor de aangifte Inkomensbelasting is de arbeidsongeschiktheidspremie aftrekbaar onder de noemer ‘premiebetaling inkomensvoorziening’. De uitkering is belastbaar inkomen waarover uw klant belasting moet betalen. Bij TAF bestaat ook de keuze om de premie voor het arbeidsongeschiktheidsdeel niet fiscaal aftrekbaar te maken. Uw klant ontvangt de uitkering dan netto zonder dat deze nog belasting moet betalen. Geef dit aan op het aanvraagformulier.
Welk bedrag mag mijn klant verzekeren?
Bij de Ondernemers AOV verzekert uw klant de maandelijkse lasten plus een bedrag van € 750 voor overige kosten, tot maximaal € 5.000 per maand. Wilt u meer verzekeren dan € 2.500 per maand? Dan mag het verzekerd bedrag ook niet hoger zijn dan 85% van het gemiddelde bruto maandinkomen over de laatste drie kalenderjaren.
Wat is het verschil tussen het combinatietarief en het standaardtarief?
Het standaardtarief is een gelijkblijvend tarief. Bij het afsluiten van de verzekering wordt de premie vastgesteld. Deze premie verandert gedurende de looptijd alleen nog als het verzekerd bedrag wijzigt door bijvoorbeeld een stijging (indexatie).
Het combinatietarief is afhankelijk van de leeftijd. Op het moment dat de verzekerde een jaar ouder wordt, stijgt de premie. Vanaf een bepaalde leeftijd blijft de premie gelijk.
Het beroep van mijn klant is gewijzigd. Hoe geef ik dit aan jullie door?
Als het beroep van uw klant gewijzigd is, kunt u dit doorgeven via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar info@taf.nl.
Wat is verzekerd bij de TAF Maandlastbeschermer?
Een bedrag voor het doorbetalen van de vaste maandelijkse woonlasten bij arbeidsongeschiktheid en optioneel bij werkloosheid.
In de actuele polisvoorwaarden is ook verzekerd:
- Onbeperkt toegang tot de dienstverlening van Royal Doctors
- Vergoeding van het verplichte eigen risico van de zorgverzekering tijdens de uitkeringsduur.
Ga voor meer informatie naar de pagina over de TAF Maandlastbeschermer.
Vanaf welke percentage arbeidsongeschiktheid keert de Maandlastbeschermer uit?
De TAF Maandlastbeschermer keert al uit vanaf 35% arbeidsongeschiktheid. Keuze claimbeoordeling: beroeps- passend of gangbare arbeid.
Wat is verzekerd bij de TAF Inkomensbeschermer?
Het gat tussen het verzekerd maandinkomen en het gedaalde inkomen bij arbeidsongeschiktheid wordt gedekt.
Verzekerd maandinkomen
Het verzekerd percentage (tussen de 70 en 90 procent) van het inkomen op de ingangsdatum van de verzekering (of van het laatstverdiende maandinkomen direct voorafgaand aan arbeidsongeschiktheid als dat lager ligt). Het verzekerd maandinkomen is maximaal € 7.500.
Inkomen bij arbeidsongeschiktheid
Het bruto maandinkomen (inclusief vaste onderdelen zoals vakantiegeld) dat wordt vastgesteld door het UWV. Zoals WIA-uitkering, sociale voorzieningen en uitkeringen van andere (werknemers)verzekeringen waarmee het risico van arbeidsongeschiktheid is verzekerd. Uitgezonderd zijn verzekeringen die specifieke (hypotheek- of krediet)lasten dekken
Hoeveel wordt uitgekeerd?
Er wordt volledig aangevuld tot het verzekerd maandinkomen bij een gedeeltelijke en volledige WIAuitkering. Voorwaarde voor een volledige aanvulling bij een gedeeltelijk WIA-uitkering is wel dat na het verstrijken van de loongerelateerde uitkering minimaal 50 procent van de restverdiencapaciteit wordt benut. Anders wordt de aanvulling verlaagd tot 65 procent van het verzekerd maandinkomen.
Ga voor meer informatie naar de pagina over de TAF Inkomensbeschermer.
Wat is verzekerd bij de TAF Hypotheekbeschermer?
Eenmalige uitkering voor deels aflossen hypotheek als verzekerde in de WIA komt
De TAF Hypotheekbeschermer lost in één keer tot de helft van de hypotheek af als de verzekerde in de WIA komt. De maand waarin de WIA-uitkering start, bepaalt de hoogte van de uitkering. De uitkering kunt u aflezen in het uitkeringsschema op het verzekeringsbewijs. Het uitkeringsbedrag gaat rechtstreeks naar de geldverstrekker.
Wanneer keert de TAF Hypotheekbeschermer uit bij arbeidsongeschiktheid?
Als uw klant langdurig arbeidsongeschikt is, komt deze op een gegeven moment in de WIA terecht. De maand waarin de WIA-uitkering start, heeft uw klant ook recht op de uitkering uit de TAF Hypotheekbeschermer. Tenzij deze arbeidsongeschikt is geraakt door een oorzaak die op het verzekeringsbewijs is uitgesloten.
Is de premie voor de TAF Hypotheekbeschermer fiscaal aftrekbaar?
Nee, de premie is niet aftrekbaar. De uitkering is belastingvrij.
Wat als de geldverstrekker een boete berekent over de uitkering van de TAF Hypotheekbeschermer?
Wij gaan ervan uit dat de geldverstrekker geen boete in rekening brengt. Uw klant is namelijk arbeidsongeschikt en daardoor in een vervelende situatie terecht gekomen. Brengt de geldverstrekker toch een vergoeding (boete) voor vervroegde aflossing op de hypotheek in rekening? Dan keren wij het bedrag dat maximaal zonder boete afgelost kan worden uit aan de geldverstrekker. Het resterende bedrag keren wij aan uw klant uit.
Kan de werkloosheidsdekking los worden afgesloten?
De werkloosheidsdekking kan alleen in combinatie met arbeidsongeschiktheid worden afgesloten bij de TAF Maandlastbeschermer en TAF Hypotheekbeschermer.
Het beroep van mijn klant is gewijzigd. Hoe geef ik dit aan jullie door?
Als het beroep van uw klant gewijzigd is, kunt u dit doorgeven via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar info@taf.nl.
Welke gegevens moet mijn klant aanleveren bij het indienen van een claim?
Raadpleeg daarvoor het schadeaangifteformulier. U leest op de eerste bladzijde per polisvoorwaarde welke gegevens wij graag willen ontvangen.
Moet de klant premie blijven betalen bij arbeidsongeschikheid?
Dat is afhankelijk van de polisvoorwaarden. U kunt dit in de polisvoorwaarden terugvinden onder het artikel Premiebetaling.
Vindt u er niets over terug in de voorwaarden? Dan is premievrijstelling niet van toepassing voor het betreffende product.
Waarom hebben jullie de inkomensgegevens en rekeningafschriften nodig voor de beoordeling van een claim?
Het verzekerde bedrag mag bij het afsluiten van de verzekering niet hoger zijn dan de aantoonbare vaste lasten. Wij controleren of dat ook zo is. Daarnaast mag het verzekerde bedrag niet hoger zijn dan 85% van het gemiddelde inkomen. Om die reden beoordelen wij ook de inkomensgegevens. Wij hebben niet altijd alle gegevens nodig. Op het schadeaangifteformulier staat per polisvoorwaarde beschreven wat u moet toesturen.
Hoe meld ik een overlijden?
U kunt een melding van overlijden doorgeven via dit formulier.
Wat doet de Toetsingscommissie gezondheidsgegevens
De verzekeraar onderzoekt bij elke claim of er recht bestaat op een uitkering. In sommige gevallen (bijvoorbeeld wanneer een verzekerde binnen een jaar na de ingangsdatum van de verzekering overlijdt) legt de verzekeraar de claim voor aan de onafhankelijke Toetsingscommissie Gezondheidsgegevens. De Toetsingscommissie Gezondheidsgegevens beoordeelt binnen vier weken of zij de claim nader gaat onderzoeken. Als de Commissie besluit nader onderzoek te doen, dan wordt er medische informatie opgevraagd bij de behandelend arts of specialist. De Commissie informeert uw klant en ons binnen drie maanden over de uitkomst van het onderzoek.
Hoe lost de klant een betalingsachterstand in?
Als een klant een betalingsachterstand heeft, dan kan de klant zelf de achterstand overmaken naar TAF. Dit kan op rekeningnummer NL13ABNA0581483413 ten name van TAF B.V. te Eindhoven. Onder vermelding van het polisnummer.
Heeft mijn klant een premieachterstand?
Ziet uw klant elke maand een automatische incasso van TAF die slaagt? Dan is de kans klein dat er een premieachterstand is. Is er geen regelmatige incasso of betaling zichtbaar, dan kan het zijn dat er sprake is van een premieachterstand op de polis van uw klant. Bij een premieachterstand sturen wij herinneringsbrieven waarin wij u en uw klant op de hoogte stellen van de premieachterstand. Als u een herinneringsbrief ontvangt, vragen wij u de contactgegevens te controleren van uw klant. Als deze niet meer kloppen, horen wij dat graag. Dan zorgen wij ervoor dat de brief alsnog goed terecht komt.
Heeft u vragen over de premieachterstand van uw klant? Neem dan telefonisch (040-7073890) of per e-mail (finan@taf.nl) contact met ons op.
Wat moet mijn klant doen om een betalingsregeling te treffen voor zijn premieachterstand?
De klant kan contact opnemen met de financiële administratie van TAF om een betalingsregeling af te spreken voor zijn of haar premieachterstand. De financiële administratie is bereikbaar via telefoonnummer 040 - 707 38 94.
Hoe ontvang ik de rekening-courant?
De rekening-courant ontvangt u rond de 5e dag van iedere maand. Mist u een rekening-courant? Vraag deze dan op via ons e-mailadres finan@taf.nl.
Hoe wijzig ik het rekeningnummer van de rekening-courant?
Stuur een e-mail met een kopie bankpas of kopie bankafschrift naar relatiemanagement@taf.nl. Let daarbij wel op dat de tenaamstelling op de kopie bankpas of kopie bankafschrift overeenkomt met de tenaamstelling van de aanstelling bij TAF.
Mijn klant is iets vergeten te melden in de(digitale) gezondheidsverklaring en nu?
De klant kan na het invullen en versturen van de gezondheidsverklaring niets meer in de gezondheidsverklaring wijzigen. De klant kan een e-mail sturen naar info@taf.nl met vermelding van het aanvraagnummer. Daarin kan de klant aangeven wat hij vergeten heeft te melden. Dan voegen wij dit bij het dossier en wordt de aanvraag beoordeeld door onze medische afdeling.
Hoe wijzig ik het e-mailadres in de Gezondheidsverklaring?
Alleen de klant zelf kan wijzigingen aanbrengen in de Gezondheidsverklaring.
Hoe lang is de gezondheidsverklaring geldig?
De gezondheidsverklaring is 3 maanden geldig. Daarna kunt u de ingangsdatum nog eenmalig 3 maanden opschuiven door middel van het invullen van een verklaring van (on)gewijzigde gezondheid. Deze verklaring vindt u op de pagina: alle downloads (nadat u bent ingelogd).
Als de gezondheidsverklaring hypotheek gerelateerd is, dan is deze 6 maanden geldig. Deze gezondheidsverklaring is niet meer te verlengen.
Hebben jullie de aanvullende informatiegegevens ontvangen?
Hoe kan ik het e-mailadres van de klant aanpassen in de digitale gezondheidsportal?
Als u erachter komt dat het e-mailadres van de klant onjuist is ingevoerd voor het versturen van de link voor de gezondheidsverklaring, dan moet u een mail sturen naar info@taf.nl onder vermelding van het aanvraagnummer. Anders komt de link niet aan bij de klant of de link komt terecht bij de verkeerde persoon. Dat is niet de bedoeling.
Bij het invoeren van de gezondheidsverklaring moet de klant zelf het e-mailadres juist aanpassen. Het is belangrijk dat de klant dit aanpast, anders komen de documenten niet bij de klant aan.
Hier zijn wij trots op